Més que Màgia a les Festes de Gràcia

La setmana passada va ser una de les més mogudes per la nostra companyia. Vam tenir el plaer d’actuar a tres espais diferents de la Festa Major de Gràcia. Aquest gran esdeveniment que succeeix cada any durant el mes d’agost a Barcelona, aplega milers de visitants que passegen per les places i els carrers guarnits alhora que poden gaudir d’una àmplia oferta d’actuacions.

Enguany, el Mag Stigman ha presentat el seu espectacle de màgia, malabars i dansa a tres emplaçaments diferents. L’il·lusionista ja havia participat en les Festes de Gràcia en altres edicions, però aquest any estem molt contents d’haver triplicat el nombre d’actuacions. Des d’aquí, volem agrair a les associacions i els carrers que han confiat i contractat la nostra companyia. Stigman, ha estat acompanyat a l’escenari per l’actriu i ballarina Maria Voronkova.

La primera actuació, va ser el divendres 15 d’agost a les 19.30 hores a la coneguda Plaça Joanic. Al cap de cinc minuts d’iniciar l’espectacle, vam haver de parar la representació perquè va començar a ploure. Tot i que hi havien més de 300 persones de públic, l’actuació es va haver d’anul·lar i es va passar al dijous 21 d’agost. Aquest cop, el temps va ser respectuós i el Mag Ignasi Stigman va poder presentar tot el seu show.

La segona actuació, va ser el dilluns 18 d’agost a les 23 hores al carrer Joan Blanques de Baix. En aquesta ocasió, l’il·lusionista va presentar el seu show amb més gags i humor del que ho acostuma a fer. El carrer es va omplir de gent molt entregada que va participar al màxim de l’espectacle.

La tercera actuació, va ser el dimarts 19 d’agost a les 18 hores a l’Espai de la Gent Gran. Deu minuts abans de l’inici de l’espectacle, ja estaven totes les cadires agafades per uns espectadors molt agraïts i entregats. Ens va agradar molt poder actuar en aquest espai, ja que hi havia un públic molt variat veient el nostre show. Teniem des d’una nena de 3 anys, fins a una senyora de 97 anys!!! Tot plegat, no ens importava pas l’edat, sinó les ganes de veure un espectacle amb molt més que màgia!




Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s